اس ام اس عاشقانه
سایت تفریحی و سرگرمی آراز بلاگ

اس ام اس عاشقانه

نویسنده : Hamid_SP | تاریخ : 20:50 - شنبه 12 اسفند 1391برچسب:اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,مسیج,پیامک,پیامک عاشقانه,مسیج عاشقانه,

 

 

قرعه کشی تمام شد

تو به اسم دیگری درآمدی

تقدیر جای خود

اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی . . .

.

.

.

آب رسانا نیست

وگرنه زیر باران

به تو رسیده بودم 

.

.

.

از تـــــمام دنیـــــــــا

شانــه ای مــی خواهـم برای ســـرم ،

و ســــری بـــــــرای شــــــــــانــ ـــه ام !

کســی خستــــه نیسـتـــ از این بالــش هــای پَـــری ؟!

.

.

.

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم . . .

.

.

.

قلبم درد میگیرد و

من لبخـــــند میزنم

یادگــــــار توست

.

.

.

گاهی اوقات بی قانونی ؛ عجیب بیداد می کند در عاشقی

یکی دور می زند …!!

اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد …!!

.

.

.

بهار من مرا بگذار و بگذر

رهایم کن برو دلدار و بگذر

من عادت می کنم اینجا به غمها

مرا پر کن از این اجبار و بگذر

.

.

.

یه چیزی هست به اسم آغوش ، لامصب دوای هر دردیه

اون دارو هم فقط تو داری 

.

.

.

عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشمهایت

کلیات زندگی من است !؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->